16 Mart 2016 Çarşamba

FUAT AVNİ DE BİZİ GÖRECEK Mİ?



   Bir bakıyorum ki herkes facebook profilinde MİT ve kanunlara karşı profil ve resim  ve  başka her türlü şeyler paylaşılmasına karşı bir anda hukuki mücadele başlatıyor.  ‘Aman beni yayınlarsanız bu benden değil, beni ben sandınız ama o öyle değil’  gibi paylaşımlarda  bulunuyorl
Bir bakıyorum başka bir paylaşımda da herkes diyor ki, ‘cebren ve hile ile bana eğer bu facebook paylaşımı yaptırıldıysa ve yaptıysam iki gözüm önüme aksın ki benimle alakalı değildir.’
Bir başka paylaşımda da vatandaş CIA  (Central Intelligence Agency_ anlayan anladı),  ‘aman beni izliyor da, bu paylaşımları kaydediyor da sonra valla ben suçlu olursam bundan Mark Zuckerberk sorumlu’ diyor ya…



Kardeşim bir kere sana şöyle bir şey söyleyeyim ki senin sana ettiğini CIA etmez. Ankara’da 1 yıl evinde oturuyorsun, 1 haftalığına Antalya’ya tatile gidiyorsun. O takipçisi 100 olan  facebook profilinde  bir hafta evde olmadığını, o süre boyunca Antalya Kemer’de olacağını, hop hop hop, lay lay lom yapacağını ve bu süre zarfında isteyen olursa check in yaptığın Ankara’daki evinin de soyulmaya müsait olduğunu zaten sen kendin belirtiyorsun. Yani diyorsun ki, benim paylaşımlarım çok reyting getirmiyor. Bari hırsızlar bu tatil sürecimde bana bir heyecan yaşatsınlar! Evim boş, buyursunlar gelsinler.
Olabilir bizce. Oluyor da böyle işler zaten.

CIA seni ne yapacak anlamadım. CIA seni evlenme teklif etmek için mi arıyor, yoksa sen CIA gibi bir örgütten saklanacak kadar büyük çapta dünyanın bilmediği bir şey mi biliyorsun? Valla öyle birşey varsa bize de söylesene. Bizi de alsın içeri CIA, bizi de takip etsi CIA!

Kardeş;
Seni ne zaman bu kadar paranoyak ettiler biliyor musun?
Sana ne oldu da kendini James Bond hissettirmeye başladılar farkında mısın?



Bak bilimsel bir gerçek söyleyeceğim sana:
2010 yılında yapılan bir sokak anketinde; telefonlarınızın dinlendiğine inanıyor musunuz diye sorulduğunda, çaycısından marangozuna toplam nüfusun % 75’i dinlendiğini düşündüğünü söyledi. Millet hep telefon dinlemeleriyle, gizli tanıklarla, facebook ve twitter paylaşımlarıyla göz altına alınınca bizler de çok empati kuran insanlar olarak üzerimize alındık. Biz de öyle olacaz sandık. Yok öyle bir şey demeyeceğim! Ama CIA seninle uğraşmıyor. Bunu kesin biliyorum, sen de bil.

Haaaa.  Bütün bunlara rağmen diyorsan ki ben tedbirimi alayım(!).  Sen de haklısın! Aslında sen öyle bir haklısın ki, bu facebook kurucusu Mark Zuckerberk’in paylaşımlarını sen nasıl görüyorsan o da seni görüyordur kesin! Hele sen Fuat Avni’yi takip ediyorsan o da seni görüyordur bence.

Ve eğer öyle bir durum varsa……


Yok kardeşim sen yine de yaz: MİT ve CİA ve bilimum dünya gizli servislerinin benim facebook sayfamı okumasından rahatsızım ve asla ve kat’a eğer de ben bunları yazdıysam benim de sonum Fuat Avni gibi olsun de…
Sen Fuat Avni’yi görüyorsan, o da seni görüyordur.
Kim bilir? Ya Fuat Avni ve CIA senin ‘fırında tavuk’ formülünü ele geçirmek için çalışıyorsa? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder