16 Mart 2016 Çarşamba

GEÇEN GÜN TAM FERHAT GÖÇER DİNLİYORUM…

Geçen gün tam Ferhat Göçer dinliyorum, bir patlama bir patlama. Baktım bombaymış patlayan. 35-40 kişi filan ölmüş bu sefer.

Sonra dedim ki ben Hülya Avşar dinleyeyim bari. Baktım ki bir sessizlik bir sessizlik. Meğer boğaz köprüsünü trafiğe kapatmışlar, alış veriş merkezini boşaltmışlar. İyi olmuş dedim. Biraz kafa dinleriz hiç değilse.

O zaman dedim ki bari Seda Saya dinleyeyim. Tecrübeli kadın sonuçta. Bu arada ne olsa beğenirsiniz. 8-10 yaşlarındaki çocuklara tecavüz etmişler. 45 adet.

Aman dedim bu şarkıcılar iyi hoş da ben Ajun’un Survivor savaşını izleyeyim bari dedim. Aaaa, bu arada gece evine giden bir kadına tecavüz edilmiş. Hiç görülmemiş şey!

Hayır olsun dedim, açtım eski NBA maçlarından, başladım bizim HADİ-YETTİN Türkoğlu’nun dopingli şutlarını izlemeye, bu arada ne olmuş sap sakin ülkemizde? Rus krizi çıkmış, uçak düşürmüşüz, turist gelmemiş. Bak sen dedim kendi kendime. Olmayacak bir iş halbuki.

Sonra içime böyle bir sıkıntı geldi. Yaşanılan olaylardan değil ha, yanlış anlaşılmasın. Doğalgaz çok ucuz diye yakıyoruz evde 80 derecede. Ondan bir sıkıntı bastı beni. Dedim ki ben Orhan Gencebay dinleyeyim bari. Tam dinliyorum bir de ne duyayım, bazı üniversitelerde karşıt görüşlü öğrenciler kavga etmişler, ölü yaralı filan varmış. Bırak Allasen!

Aman dedim haberleri açayım bari de biraz magazinden haberdar olayım. Bu ara işler kesat anladığım kadarıyla. Hiç boşanan, aldatan ünlü filan da yok. Kapattım ben de haberleri.

Sonra dedim ki kendime, ya bu vatanı sen mi kurtaracaksın? Bırakıverdim Ferhat’ı, Seda’yı. Açtım evin tüm ışıklarını, kombiyi getirdim 90’a, kapı pencereyi de açtım dışarda kediler filan da ısınsın diye, yattım uyudum sonra.


ERTESİ SABAH

Sabah bir uyandım, hemen televizyonu açtım. Duydum ki Tuğçe KIZAZ bir daha din değiştirmeyi düşünmüyormuş. Oley be dedim, bugün güzel geçecek!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder